⦿ Règlement
⦿ FAQ
⦿ Guide
⦿ Groupes
⦿ Localisation Pkmn
⦿ Annexes
⦿ Récapitulatif des Règles
⦿ Bottins

⦿ Multicomptes
⦿ Parrainage
⦿ Scénarios
⦿ Carte Dresseur
⦿ Erreurs
⦿ Boutique
⦿ Dé Starter
⦿ Dé Shiny
⦿ Dé Sexe du Pkmn
⦿ Succès
⦿ Validation Captures
⦿ Gestion Pkmn
⦿ Œufs
⦿ Clôture RP
⦿ Concours
⦿ Reproduction
⦿ Marché
⦿ Échange Miracle
⦿ Défis

Revenir en haut Aller en bas

Le Deal du moment : -60%
Câble HDMI 4K Plaqué Or en Nylon ...
Voir le deal
7.99 €

Partagez

Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité

Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 EmptyVen 8 Déc - 18:22

Mooon amouuuur !!  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3220715809  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3220715809  Re-bienvenue !!  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3732332767  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3732332767 (ouais j'ai 5 TGV de retard mais c'est pas comme ci j'étais au première loge pour la création de Naëlichou !  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 2183899325  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 2183899325 )

Je suis TELLEMENT fan !  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 698758826  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 698758826 trop d'émotion  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3876476533  (même ci je m'inquiète un peu avec tes delires d'aveugle en ce moment va falloir se calmer hein, sadiquose  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 1089182594 )

Mais l'idée de l'handicape et les pokémon Psy colle tellement bien ensemble ma parole ! Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 3321755803  Et l'ava j'ai besoin d'en parler ? Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 834505316  Je suis heureux que tu as décidé de me faire un grand frère  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 2605201967

J'ai hâte qu'on développe notre lien  Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 907098451
Revenir en haut Aller en bas
Naël Wilde
Naël Wilde
Ruby Nina King Noah Milo Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 160801092304393978
⦿ Messages : 1618
⦿ Age du Personnage : 37
⦿ Ville d'origine : Vaguelone
⦿ Job : Champion d'Emoria
⦿ Pokémon rêvé : Mentali
⦿ Type préféré : Psy
⦿ Avatar : Henry Cavill
⦿ Commentaires : Liens & RPs
Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 Image0

https://ichooseyou.forumactif.com/t1491-carte-dresseur-de-nael-wilde
Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 EmptyVen 8 Déc - 21:18

Je m'attendais à un message plus tôt quand même, tu n'as pas d'excuses Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 2605966906

Je suis sage, Naël est mon seul aveugle, puis ça change d'écrire ça et j'aime son lien particulier avec ses Pokémon Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 174442031

Non mais nous et les bruns aux yeux bleus Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 423114603 Et oui ! C'était pas prévu à la base que Gabriel ait un grand frère, mais je suis contente d'agrandir ta famille Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 2605201967

Oui faudra qu'on voit ça Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed - Page 2 831965136
Revenir en haut Aller en bas

Naël • Between problems there is a thing called life that has to be lived and enjoyed
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2